Crocs kini menjadi pilihan segenap lapisan masyarakat kerana keselesaan yang ditawarkan dan design yang simple. Dengan strategi pemasaran yang hebat, rata-riti anak muda kini memilih brand baru tersebut. Namun, ada rencana yang tersimpul disebaliknya. Tanpa kita sedari, melalui brand ini kita telah memijak nama yang tempat letaknya tiada tolak banding tingginya. Di masa kasar ini yang kita lihat bukan,
Jom kita zoom ini, dan fokus kepada logonya yang terletak tepat di bawah tumit pemakai. Sekilas mata memandang, "Oh bentuk BUAYA", Namun cuba betulkan angle tersebut, dan perhatikan betul2. Ini yan kita patut lihat sebenarnya
Astaghfirullah. Direka dengan penuh teliti hingga tak terlintas difikiran bahawa logo itu direka bersebab dan membutakan mata kita terutamanya seorang MUSLIM.
ASTAHFIRULLAH. Mungkin selepas ini kita boleh mengelak untuk membeli produk ini, dan jika yang dah mempunyainya, mungkin boleh elakkan diri memakainya atau ......(anda fikirkan)
No comments:
Post a Comment